Expertraad ontwikkelt onderwijsmodules over ondervoeding
C. Ziylan (Onderzoeker); D. ten Cate; F. van den Berg
Referaat: de vrouw centraal volgens verloskundigen
J.A.C.A. Fontein-Kuipers (Onderzoeker); J. Koelewijn
Meaning in life of older adults in daily care: a qualitative analysis of participant observations of home nursing visits
S.H.A. Hupkens (Onderzoeker); M.J.B.M. Goumans (Lector); P. Derkx; A. Oldersma; Trudy Schutter; A. Machielse
Op naar een gezonde leefomgeving: werk maken van de wijk
H. Rosendal (Lector)
ZorgBasics Praktijkgericht onderzoek (2e herz. druk)
J.A.C. Verhoef; C.H.Z. Kuiper; C.A.M. Neijenhuis; Connie M. Dekker-van Doorn; H. Rosendal
Effect of Key2Teach on Dutch teachers’ relationships with students with externalizing problem behavior: a randomized controlled trial
K. Hoogendijk; J.G. Holland; N.T. Tick; A.W.H. Hofman; S.E. Severiens; P. Vuijk; A. Maras; D. van Veen
A nurse-led self-management support intervention (ZENN) for kidney transplant recipients using intervention mapping: protocol for a mixed-methods feasibility study
D. Beck; J.M.J. Been-Dahmen (Onderzoeker); M.A.C. Peeters; J.W. Grijpma; H.A. van der Stege; M. Tielen; Marleen van Buren; W. Weimar; E. Ista; E.K. Massey; A.L. van Staa (Lector)
Traumatische bevallingservaringen – wat kunnen we leren van de ervaringen van vrouwen: een samenvatting van 2 studies
J.A.C.A. Fontein-Kuipers; D. Koster; C. Romijn; E. Sakko; C. Stam; N. Steenhuis; D. de Vries; I. van Willigen
De ontwikkeling van Meting Con-tAct
Alissa Nikkels (Student)
Dutch midwives’ views on and experiences with woman-centred care: a Q-methodology study
J.A.C.A. Fontein-Kuipers; R. de Groot; E. van Beeck; S.M. van Hooft; A.L. van Staa