Effective self-regulatory processes in higher education: research findings and future directions
M. de Bruijn-Smolders; C.F. Timmers; J. Gawke; W. Schoonman; M.P. Born
Designing happy games (apps) for people with dementia
Y. Schikhof; J.H. Groenewoud; A.L. Cordia; J. de Lange
Gevoelscadeautjes krijgen
A.A.M. Tangenbergh (Lid Lectoraat)
Motivational factors in discussing sexual health with young people with chronic conditions or disabilities
A.P. Visser; A.L. van Staa (Lector); H.A. van der Stege (Lid Lectoraat); S.R. Hilberink (Lid Lectoraat)
Development of work participation in young adults with cerebral palsy: A longitudinal study
H.J. Stam; J.A.C. Verhoef (Docent); Inge Bramsen; M.E. Roebroeck; H.S. Miedema (Lector)
The effects of an integrated care intervention for the frail elderly on informal caregivers: a quasi-experimental study
I.N. Fabbricotti; R. Huijsman; B. Janse (Lid Lectoraat); R.D.M. de Kuyper
'Skills for growing up': supporting autonomy in young people with kidney disease
A.L. van Staa (Lector); M.A.C. Peeters (Lid Lectoraat); J.N.T. Sattoe (Docent); S.R. Hilberink (Lid Lectoraat)
Volwassen worden met een aangeboren lichamelijke beperking
S.R. Hilberink; D.J.H.G. Wiegerink
Eigen regie in de revalidatie
S.R. Hilberink; M. Cardol
Een relevante actor in de toekomstige gezondheidszorg voor kwetsbare ouderen.
Dr. M.J.B.M. Goumans (Lector); E. Finnema; P. Huizenga; R.J.J. Gobbens