ID.alistic: identificatie met een touch voor de patiënt
M. Wilschut (Student); M. Zijlmans; L.S.G.L. Wauben (Lector)
Analyse van gedrag en percepties: kwalitatief onderzoek naar herstelbelemmerend gedrag
A. Bruggeman (Student); A. Feleus (Onderzoeker); M. Maliepaard (Student); N. Lajqi (Student)
Positieve gezondheid kritisch beschouwd
A.L. van Staa (Lector); M. Cardol (Lector); A. van Dam
Con-tAct, conversatietraining voor zorgprofessionals, ten behoeve van de afasie cliënt - poster
P.E.G. Berns (Onderzoeker); J. Oostveen
Between expectations and reality: self-management support in nursing practice and nurse education
S.M. van Hooft
Zorg voor de zwangerschap vóór de bevruchting
A.N. Rosman; M.K. Sijpkens; R.P.M. Steegers-Theunissen; E.A.P. Steegers
Dutch Position Statement Children with Listening Difficulties
E. de Wit (Lector); M.R. Luinge (Lector); C.A.M. Neijenhuis (Lector)
Jongvolwassenen met lichamelijke beperkingen: transitie naar volwassenheid en werk: lespakket
L. Verhoef; N. van Schaardenburgh; J.A.C. Verhoef; S.R. Hilberink
Ketens smeden
A. van den Bos; A. Hettinga; A. van Gelder; E. Schippers; M. Hop; M. G. Darjij; M. Hoek; H. Rosendal (Lector); I.A.M. Baten (Onderzoeker)
Geriatrische Revalidatiezorg: De juiste dingen goed doen
A.J.B.M de Vos; R. van Balen; R.J.J. Gobbens; A.J.E.M. Bakker