Diabeteszorg bij jongeren kan beter
A.L. van Staa (Lector)
Zelfmanagement
S.M. van Hooft (Docent); J. Dwarswaard; A.L. van Staa (Lector)
Langetermijnbeloop van fysiek functioneren, ervaren gezondheid en arbeidsparticipatie van volwassenen met cerebrale parese
J.L. Benner; S.R. Hilberink; T. Veenis; H.J. Stam; W.M.A. van der Slot; M.E. Roebroeck
Richtlijn Diagnostiek en behandeling spastische cerebrale parese bij kinderen: van revisie tot implementatie
A.I. Buizer; J.M. Voorman; S.R. Hilberink; M. Ketelaar; J.G. Becher
Vo-hbo: aan de slag met taalbeleid!
K.M.L. van den Heuij; R. Huysmans; E. van Ree; I. Westheim; E. Wertenbroek
Perceptions of pregnancy preparation in women with a low to intermediate educational attainment: a qualitative study
H. Ismaili M’hamdi; M.K. Sijpkens; I. de Beaufort; A.N. Rosman; E.A.P. Steegers
Social participation and psychosocial outcomes of young adults with chronic physical conditions: Comparing recipients and non-recipients of disability benefits
M.I. Bal; J.N.T. Sattoe; H.S. Miedema; A.L. van Staa
Bij andere hogescholen in de keuken kijken
Dorine van Namen (Stafmedewerker)
Reflectie op mijn pad
Inge Bramsen (Onderzoeker); C.H.Z. Kuiper (Lector); M. Cardol (Lector)
Acoustic environments that support equally accessible oral higher education as a human right
K.M.L. van den Heuij; C.A.M. Neijenhuis; M. Coene