Vitaliteit: gedeelde verantwoordelijkheid
K.P. van Vliet; A.L. van Staa
Wat hangt samen met vitaliteit?
H.A. van der Stege; A.L. van Staa; S.R. Hilberink; K.P. van Vliet
Uitval studenten en STARTENDE verpleegkundigen
E.J.M. Bakker; J.H.A.M. Kox; J.H. Groenewoud; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
Stimulerende dialoog 50+'ers
K.P. van Vliet; M.B.M. Bussmann; A.L. van Staa
Samen leren en samen innoveren in kleinschalige lokale netwerken: eerste opbrengsten van het regionaal leernetwerk jeugd
Inge Bramsen; E.M. Wingelaar-Loomans; C. Holst; H.W. Torij; W. Jansen; M. Cardol
A.L.I.B.I. een schooltransitieprogramma voor kinderen met autismespectrumproblemen
P. Vuijk; K.C.M. Bul; J. Hopman
De kracht van ouders in actie: werkgroep De Kracht van Preventie
M. Schagen; T. Wentink; C. Kuiper; A. van Grieken; J. van Rijckevorsel-Scheele; M. van Dongen; H.W. Torij; A. van den Berg-Bakker; C. Holst
Training Con-tAct: een onderzoek naar de impact van een communicatiepartnertraining voor zorgprofessionals in een revalidatiecentrum
P.E.G. Berns; N.E.A.M. Jünger; J. Oostveen; C.A.M. Neijenhuis
On your own feet: a practical framework for improving transitional care and young people’s self-management
A.L. van Staa; M.A.C. Peeters; J.N.T. Sattoe
Zorg voor de zorgenden: het belang van samenwerking
M. van Schaik; S. van Metselaar; E.J.M. Bakker; F.E. Witkamp