Het realiseren van maatschappelijk waardevol werk in een parallelle arbeidsmarkt
P.H.J. van der Aa; L. Bakker; L. de Bell; A.M.H.C. Wentink
Aanbodpeiling Nederlands en wiskunde: opleiden van docenten aan de pabo en tweedegraads lerarenopleiding
E.J. van Schooten; A. Krepel; M.H. van Binsbergen
Omgaan met armoede op scholen: handreiking voor po en vo (ed. 2022)
M.E.A. Lusse; A. Kassenberg
Perspectives on Montessori
J. de Brouwer; P.H.M. Sins
The roles of arithmetic fluency and executive functioning in mathematical problem-solving
J.M.M. Kaskens; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven; E. Segers
Lexicon nabijheid en sociaal werk
L. Veldboer; R. Engbersen; B.T.J. Hooghiemstra; J. Jansen; L. Koeter; L. Repetur; J. Rözer; A. Sprinkhuizen
Evidence-based education: objections and future directions
I. Dekker; M. Meeter
Sfeerovergang: een begeleidingskundig kernconcept
M.A. de Ronde