Omgaan met armoede op scholen: handreiking voor po en vo (ed. 2022)
M.E.A. Lusse; A. Kassenberg
Perspectives on Montessori
J. de Brouwer; P.H.M. Sins
The roles of arithmetic fluency and executive functioning in mathematical problem-solving
J.M.M. Kaskens; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven; E. Segers
Lexicon nabijheid en sociaal werk
L. Veldboer; R. Engbersen; B.T.J. Hooghiemstra; J. Jansen; L. Koeter; L. Repetur; J. Rözer; A. Sprinkhuizen
Evidence-based education: objections and future directions
I. Dekker; M. Meeter
Sfeerovergang: een begeleidingskundig kernconcept
M.A. de Ronde
Reciprocal teaching
M. Okkinga
Which types of instruction in writing-to- learn lead to insight and topic knowledge in different disciplines? A review of empirical studies
A.C. van Dijk; A.J.S. van Gelderen; F. Kuiken