In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Does vocabulary knowledge matter in the effectiveness of instructing reading strategies? Differential responses from adolescents with low academic achievement on growth in reading comprehension
M. Okkinga; A.J.S. van Gelderen; E.J. van Schooten; R. van Steensel; P.J.C. Sleegers
Professionele ontwikkeling: onderwijs in een krachtige leeromgeving met ontwikkeling van professionele identiteit - flyer
C.E. Weerheijm
De rekenontwikkeling en onderwijsbehoeften van leerlingen: in perspectief van het voeren van rekengesprekken door leraren
J.M.M. Kaskens
Het realiseren van maatschappelijk waardevol werk in een parallelle arbeidsmarkt
P.H.J. van der Aa; L. Bakker; L. de Bell; A.M.H.C. Wentink