Honours teaching
P. van Eijl; R. Coppoolse; M. Wolfensberger; L. Hermsen; H. ten Berge; G. Kinkhorst
De schrijfmaat: je kritische vriend bij het denken en schrijven tijdens het gehele onderzoeksproces
E. de Vette; E. Faes; R. Nijhuis; S. Wielenga; J.S. Rozendaal
Identiteitsversterkend handelen in de pleegzorg: een handreiking voor pleegzorgprofessionals
C.J. Degener
Kairos in de klas: pedagogiek met hart, hoofd, handen en voeten
M. van den Heuvel; M. de Wit
Studenten en opleiders leren in online co-creatie over het bevorderen van betekenisvolle interactie in online onderwijs: praktijkvoorbeeld van een cursus Lesson Study
J.S. Rozendaal; J.L. Louwerse
Onderzoekend vermogen van startbekwame leraren: wanneer is het goed genoeg? Ontwerp van een referentiekader voor curriculumontwikkelaars
J.S. Rozendaal; M. Ridder; M. van de Laarschot; D. Doornebos-Klarenbeek
Dynamic mathematics interviews in primary education: the relationship between teacher professional development and mathematics teaching
J.M.M. Kaskens; E. Segers; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
L. Munneke; J.S. Rozendaal; L. van Katwijk
Assaults on belonging: how Dutch youth without ‘blue eyes, cheese, and clogs’ experience everyday racism in educational contexts
B.L. Kennedy; M. Habraken; S.N. Melfor