Being one, but not being the same: a dyadic comparative analysis on ethnic socialization in transcultural foster families in the Netherlands
C.J. Degener; D.D. van Bergen; H.W.E. Grietens
Doorlopende leerroutes in de beroepskolom: vergeleken op curriculumkenmerken en doorstroom
E.B. Klatter
Werken aan een meer rechtvaardige stad
E.M. van Twist
Omgaan met kinderarmoede in het sociaal domein: handreiking voor professionals
M.E.A. Lusse; A. Kassenberg
Naar Blended Onderwijs in september 2021: hoe gaan instellingen voor hoger onderwijs optimaal profiteren van de transitie naar Blended Onderwijs?
F.R. Prinsen; M. de Bruijn-Smolders
The right job pays: effects of work on the study progress of pre-service teachers
I. Dekker; C.F. Chong; M. Schippers; E.J. van Schooten
De waarde(n) van onderwijs: het primaat binnen de pedagogische professionaliteit van leraren
C.A. van Kan
How can teachers build partnerships with lower-educated parents in support of young children’s oral language development? Evaluation of an adaptive program
M.S. van der Pluijm; A.J.S. van Gelderen; M.E.A. Lusse; J. Kessels