Formatief handelen: van instrument naar ontwerp
R. Kneyber; D.M.A. Sluijsmans; V. Devid; B. Wilde López
Arbeid, Leven Lang Ontwikkelen, vrijetijdsbesteding en vervoer
P.H.J. van der Aa; P. Wesdorp; S. van der Woude; L. van Scheppingen
Opening the door of opportunities: how higher vocational education contributes to capabilities and valuable employment of refugees
D.A. van Dijk; J. ten Have; M. Kotiso
Taal stimuleren? Blij(f) praten!
M.S. van der Pluijm; M. Stuit
Kansengelijkheid in het onderwijs is niet echt mijn ding
E.J. van Schooten
Children's mathematical development and learning needs in perspective of teachers' use of dynamic math interviews
J.M.M. Kaskens
Towards emotional responsive mentoring of at‑risk students in last‑resort programs
R. Keijzer; R. van der Rijst; E.J. van Schooten; W. Admiraal
Beelden en praktijken van lerarenopleiders over inclusief opleiden
S.L. Goei; M. Willemse; J.M.M. Kaskens; M. Ridder; F. Boei; T. Hemmer