De financiële consequenties van circulair ondernemen
D.E. Knol-Veldhuizen; E.R. Boslooper; M.P. Lycklama a Nijeholt
De prijs in het circulaire businessmodel: externe kosten worden interne kosten
E.R. Boslooper; D.E. Knol-Veldhuizen; M.P. Lycklama a Nijeholt
Sustainable consumer behavior in purchasing, using and disposing of clothes
M.P.N.C. Soyer; K. Dittrich
Handreiking voorkomen faillissementen: signaleer snel symptomen & voorkom verder verval (3SV)
A.F. de Wild; I. Wakkee
Smart industry: werk aan de winkel voor de controller
J.E. Pons; H.A. van Klink
Ondernemerschap in het hoger onderwijs
M. Priem; H.A. van Klink
Het belang van de geschiedenis voor de bedrijfsvoering: cultuur en historie binnen organisaties
G.P. de Jong; D.N.D. Meurs
Transdisciplinair ondernemerschapsonderwijs ontwerpen: een handboek en methode voor docenten
M. Priem; M. Smits; A.A. van der Zouwen-Koning; M. Ozoliņš; M.M. Irbe; M. Nemilentsev; M. Baldry; L. Martin