Verkennend onderzoek didactische inzet mobiele technologie
Faber Marjan (Onderzoeker); Marcella Pavias (Onderzoeker); Jeroen Bottema (Lid Lectoraat)
Types of video and their use in teaching
Jos Fransen; Jos Fransen (Lector); Zac Woolfitt (Lid Lectoraat)
Handreiking voor het didactisch inzetten van video
Jos Fransen (Lector); Zac Woolfitt (Lid Lectoraat)
Verrijking van de leeromgeving door de inzet van video
Jos Fransen (Lector); Zac Woolfitt (Onderzoeker)
Using video to support teaching and learning on the ‘Levensbeschouwing’ minor
Zac Woolfitt (Lid Lectoraat); Pieter Swager (Lid Lectoraat)
De pionier in context
Jeroen Bottema (Onderzoeker); Pieter Swager (Onderzoeker); Bob Götte (Onderzoeker); Zac Woolfitt (Onderzoeker); Jos Fransen (Lector)
Scripting van peerreview in een leerpraktijk in de opleiding Communicatie
Bob Götte (Lid Lectoraat); Pieter Swager (Lid Lectoraat); Jos Fransen (Lector)
Didactische inzet van de Chromebook
Faber Marjan (Lid Lectoraat); Natascha van der Meide-Oomen (Onderzoeker); Arjan Visser (Onderzoeker); Jos Fransen (Lector)
Scripting van peerreview
Jos Fransen (Lector); Bob Götte (Onderzoeker)
Handreiking voor het scripten van peerreview
Jos Fransen (Lector); Bob Götte (Onderzoeker)