Kick back van Muziekuitgevers
dr. Wes Wierda (Lector)
The preference for Music as a Service as opposed to Download to Own
dr. Hennie van Kuijeren (Lid Lectoraat)
Ondernemers tegen wil en dank
Joke Hermes (Lector); dr. Skylla Janssen (Lid Lectoraat); Koos Zwaan (Associate Lector)
Oerol in de Branding
Hennie van Kuijeren (Lid Lectoraat); dr. Wes Wierda (Lector); dr. Joke Hermes (Lector); Babs van Teylingen- Geerlings (Lid Lectoraat); Peter Horsselenberg
Digitale leefwerelden
dr. Skylla Janssen (Lid Lectoraat); dr. Joke Hermes (Lector)
EMI had als laatste moeten gaan
Jurrien Beerda
Music and Business Cycles
dr. Wes Wierda (Lector)
P60: van onderbuik naar onderzoek
Wes Wierda (Lid Lectoraat); Babs Teylingen-Geerlings (Lid Lectoraat); dr. Mir Wermuth (Lector); Hennie Kuijeren (Lid Lectoraat)
Professional playground
Micha van der Meer; dr. Skylla Janssen (Lid Lectoraat)
Mediaplanning
Babs van Teylingen-Geerlings (Lid Lectoraat)