The effectiveness of supervisory boards: an exploratory study of challenges in Dutch boardrooms
Gregory Maassen; Pieter-Jan Bezemer; dr. Stefan Peij (Lector)
One-tier board is geen panacee
Laura de Kruijs (Onderzoeker); dr. Stefan Peij (Lector)
Onbekend maakt onbemind
dr. Stefan Peij (Lector); Michiel Brandjes
Weg met de muur tussen u en uw bestuur
Erik van Zadelhof
Wie zijn oor te luisteren legt krijgt veel meer te horen
dr. Stefan Peij (Lector)
Naleving en toepassing van governancecodes door schoolbesturen in het funderend onderwijs
Janneke Dielemans (Lid Lectoraat); dr. Peter de Koning (Lid Lectoraat)
Enhancing Competitive Advantages: Dutch higher education institutions strategically managing internationalisation
dr. Haijing de Haan (Lid Lectoraat)
Inhoud beter bestuur en toezicht in onderwijs moet nog groeien
Janneke Dielemans (Lid Lectoraat); dr. Peter de Koning (Lid Lectoraat)
Doorvragen is voor de raad van commissarissen het lastigst
dr. Stefan Peij (Lector); Julia Nowee
Implementatie van de Code Goed Onderwijsbestuur bij scholen voor Voortgezet Onderwijs per 31 oktober 2010
dr. Peter de Koning (Lid Lectoraat); Janneke Dielemans (Lid Lectoraat)