Emanciperen als het creëren van dissensus. Naar een behoedzame pedagogiek
Richard de Brabander (Docent)
Geef wijkteams meer ruimte
Judith van Vliet; E.M. van Twist
Inleiding
D.J. ter Avest; S. Severiens; Frans Spierings
Vergroten van onderwijskansen voor een Rotterdamse diverse jeugd
Guido Walraven; S. Severiens
Samenvatting en aanbevelingen
D.J. ter Avest; S. Severiens; Frans Spierings
Co-Creation Dynamics in Urban Living Labs
Emma Puerari; Jotte de Koning; Timo von Wirth; Philip Marcel Karré; Ingrid Mulder; Derk Loorbach
Doceren voor een inclusieve klas
Machteld de Jong (Lector); Guido Walraven (Lector); Rick Wolff
De Rotterdammer als generalist
D.J. ter Avest; Frank Post
Ruimte voor ont-moeting
Judith van Vliet; E.M. van Twist
Hoe ver reikt de helpende hand?
Yvonne Kleistra