Hoe past het? Een kwalitatieve analyse van narratieven van jongeren met een ondersteuningsbehoefte op het gebied van passend onderwijs en passende arbeid. What is appropriate? A qualitative analysis of the narratives of adolescents with special needs in education and in finding employment
Marjolijn Gerritsen; Lineke van Hal; Joos Meesters; Bea van Bodegom; Lisbeth Verharen
Echt samen : Onderzoek naar betekenisvolle samenwerking tussen onderzoekers met en zonder lichte verstandelijke beperking.
Ida van Asselt-Goverts; Meike Heessels; Sanneke Duijf; Angela Prudon
Een goede samenwerkingsrelatie : Ouder-hulpverlener alliantie en resultaten van hulp aan jeugdigen, ouders en gezinnen
Marieke de Greef; Marion van van Hattum; R.J. Scholte; H.M. Pijnenburg
Parent-professional alliance and outcomes of child, parent, and family treatment : A systematic review.
Marieke de Greef; H.M. Pijnenburg; Marion van van Hattum; Bryce D. McLeod; R.J. Scholte
Een goede samenwerkingsrelatie
Marieke de Greef; Marion van van Hattum; R.J. Scholte; H.M. Pijnenburg
Echt samen. Flyer. : Onderzoek naar de samenwerking van onderzoekers met en zonder lichte verstandelijke beperking. Samenvatting in gewone taal.
Ida van Asselt-Goverts; Meike Heessels; Sanneke Duijf; Angela Prudon; N. Slagboom
Alliance in Youth Care
Linda Rothman; H.M. Pijnenburg; Rinie van Rijsingen
Meervoudig: samenwerking tussen hulpverleners in gezinnen met meervoudige problemen
Marion van van Hattum; Lineke van Hal
Pedagogisch klimaat : meer dan sfeerbepalend
Eefje Strijbosch; H.M. Pijnenburg; Marieke de Greef