Hoe past het? Een kwalitatieve analyse van narratieven van jongeren met een ondersteuningsbehoefte op het gebied van passend onderwijs en passende arbeid. What is appropriate? A qualitative analysis of the narratives of adolescents with special needs in education and in finding employment
Marjolijn Gerritsen; Lineke van Hal; Joos Meesters; Bea van Bodegom; Lisbeth Verharen
Predictors of parent-professional alliance in home-based parenting support
Marieke de Greef; Marion van van Hattum; Kristen L. Granger; Bryce D. McLeod; H.M. Pijnenburg; R.J. Scholte
Kijk naar jezelf! : Reflectie op beeldmateriaal in onderzoek en praktijk
Krista van Mourik; Annica Brummel; Wendy Kemper; Ilse Menheere; Mariette Wesselink; Marion van van Hattum
Predictive value of parent-professional alliance for outcomes of home-based parenting support
Marieke de Greef; H.M. Pijnenburg; Marion van van Hattum; Bryce D. McLeod; R.J. Scholte
WijKringen versterken. Onderzoek naar de kwaliteit en de toegankelijkheid van de aanpak WijKringen voor jongvolwassenen met een LVB.
Anne Ketelaars; Nina Esmeijer; Floor van Santvoort; Ida van Asselt-Goverts; Annica Brummel; Maaike Hermsen
Mind the Gap Between Higher Education and the Labour Market for Students with a Disability in the Netherlands: A Research Agenda
M Buscher-Touwen; Maarten de Groot; Lineke van Hal
De capabilitybenadering en het sociaal werk: wederkerige partners?
Roel Jansen; Annica Brummel; Lisbeth Verharen
Collaboration: a matter of attitude?!
Marion van van Hattum
Samenwerken: een kwestie van houding?!
Annica Brummel; Marion van van Hattum