Exploring the concept of a semi-permeable curriculum: Mixed audience masterclasses in teacher education
B De Vries; Ilona Schouwenaars; Martine Derks; W Folker
Support Needs, Experiences with Services and Characteristics of Families of Children with Autism Spectrum Disorders.
Brechtje van Gent; Jan Pieter Teunisse
Autism and Externalizing Behavioral Problems, What Factors Facilitate or Impede Participation in School and Work?
I. Kruizinga; Jan Pieter Teunisse
Digital Care Networks Contribution to Integrated and Patient Centred Care
Niels Zwikker; Jan Pieter Teunisse
Powertools
Maurice Magnée; Jan Pieter Teunisse
Allochtone kinderen met autisme
Albert Boon; Melissa van Dorp; Ingrid van Balkom; Jan Pieter Teunisse; Matt van der Reijden; Jacqueline Bailly
Das Social Skills Performance Assessment (SSPA) kritisch betrachtet : Bietet das SSPA einen Ansatz als potenzielles Screeningsinstrument zur Erhebung pragmatischer Fähigkeiten bei Jugendlichen und Erwachsenen mit dem Asperger Syndrom?
Jan Pieter Teunisse; Antje Orgassa; Kirsten Breunsbach; André Herrmann; Annelore Lemmens
Autism spectrum disorders
Jan Pieter Teunisse; Brechje Dandachi-FitzGerald
Posterpresentatie "Georganiseerde zorg onder één knop: Het digitaal zorgplatform voor meer zelfregie en kwaliteit van leven"
Niels Zwikker; Jan Pieter Teunisse