Translating research into meaningful outcomes: an asset literacy approach
Gwendolijn Boonekamp; S. Velardo; J. Bröder; T O'Sullivan T.
Structured Interview Matrix (SIM): an effective interactive tool for engaging vulnerable communities in sustainable health promoting activities
J.A.J. Dierx; Gwendolijn Boonekamp; T O'Sullivan
Posterpresentatie 'bridging the gap between school and work'
Maritza Gerritsen
Hoe past het? Een kwalitatieve analyse van narratieven van jongeren met een ondersteuningsbehoefte op het gebied van passend onderwijs en passende arbeid. What is appropriate? A qualitative analysis of the narratives of adolescents with special needs in education and in finding employment
Marjolijn Gerritsen; Lineke van Hal; Joos Meesters; Bea van Bodegom; Lisbeth Verharen
Kijk naar jezelf! : Reflectie op beeldmateriaal in onderzoek en praktijk
Krista van Mourik; Annica Brummel; Wendy Kemper; Ilse Menheere; Mariette Wesselink; Marion van van Hattum
AanZ€t met geld. Financiële zelfredzaamheid van jongvolwassenen met lichte verstandelijke beperkingen.
Carinda Jansen; Lobke Havens; Ida van Asselt-Goverts; Lisbeth Verharen
Van sociaal functioneren naar menselijk floreren: de capability-benadering als kritische vriend van het sociaal werk.
J. Gradener; Erik Jansen
Sociaal werk is een ‘meertalig’beroep.
N. Vos; E. Bos; Erik Jansen
Rap & Sing Music Therapy and sleep in adolescents: A single-blind cluster randomized controlled trial.
Sylka Uhlig; J. Groot; Erik Jansen; Erik Scherder