De lerarenopleider als rolmodel voor leren en lesgeven met ict: nog een weg te gaan
Marijke Kral; Dana Uerz
Intrinsieke motivatie en vraaggestuurd leren
Harry Stokhof
Oog in oog met de leerling : Over pedagogische kwaliteit gesproken
Annelies Dickhout; Fedor de Beer; Erik de Vries
Innovatieplatform-Vo nader onderzocht : Leermiddelenbeleid, ICT-professionalisering,en digitale leermiddelen: stand van zaken en succesfactoren
Carolien van Rens; H. van Gennip; Dana Uerz; Marijke Kral; Martijn Peters
DYNAMIND: Naar dynamisch en gestructureerd vraaggestuurd leren met digitaal mindmappen
Harry Stokhof; Dominique Sluijsmans; Haske van Vlokhoven
Eerst onderwijsvisie, dan techniek : Kennisnet Onderzoeksreeks
Monique Volman; Sandra de Koster; Marijke Kral; Erik de Vries; Chris Kuiper
De prijs van digitaal leermateriaal : Hoe berekenen scholen de kosten en baten van hun ict-gebruik?
Marijke Kral; J. Zuylen; N. Wijnen
Hoezo tekort? : Over het belang van vraagarticulatie
Marijke Kral; Nieske Coetsier; Dana Uerz