De drie taken van lerarenopleiders in het hbo: Praktijkgericht onderzoek met meervoudige impact
N. van den Berg; Gerda Geerdink
Exploring the concept of a semi-permeable curriculum: Mixed audience masterclasses in teacher education
B De Vries; Ilona Schouwenaars; Martine Derks; W Folker
Het begeleiden van praktijkonderzoek in een professionaliseringstraject.
Y. Leeman; A. Dieleman; Janneke van der Steen; Fedor de Beer; K. Mittendorf
Gedeelde smart is vreugde en op tijd klaar; Op de pabo in groepsverband werken aan een afstudeeronderzoek.
Gerda Geerdink
Kennisbasis Lerarenopleiders. Katern 3: Inhoud en vakdidactiek op de lerarenopleidingen
Gerda Geerdink; Ietje Pauw
De drie kerntaken van lectoren in het hbo : praktijkgericht onderzoek met meervoudige impact
José van den Berg; Gerda Geerdink
Developing a Researcher identity as Teacher Educator.
A. Swennen; Gerda Geerdink; M. Volman
Inhoud en vakdidactiek op de lerarenopleiding
Gerda Geerdink; Ietje Pauw
Let’s focus on exploration: professional identity of international students as global teachers in a question-driven practicum
Harry Stokhof; P. Fransen
Promoting student diversity in institutes for primary teacher education.
Gerda Geerdink; Fedor de Beer