Professionaliseringsbehoeften van lerarenopleiders: wat en hoe willen we leren?
Mieke Lunenberg; Quinta Kools (Lector); Ko Melief; Jurrien Dengerink
De overgang van leren naar werken in het onderwijs
Marije Veraa (Lid Lectoraat); Quinta Kools (Lector)
praktijkonderzoek in de lerarenopleiding: voorbereiding op later?
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Measuring student teachers' basic psychological needs
Dr. Bob Koster (Lector); Dr. Jos Castelijns; Dr. Marjan Vermeulen; Dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Betrekken van belanghebbenden bij praktijkonderzoek
Dr. ir. Quinta Kools (Lector)
De rol van leidinggevenden bij praktijkonderzoek in onderwijs en opleiding
Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Aandacht voor de begeleiding van beginnende lerarenopleiders.
Quinta Kools (Lector); Annette Lievaart (Docent); Carla van Oorschot (Docent)
Ongemerkt professionaliseren?!
Dr.i.r Quinta Kools (Lector)
Praktijkonderzoek doe je samen!
Dr. ir. Quinta Kools (Lector)
Learning about informal professional development: profits for participants and research.
dr.ir. Quinta Kools (Lector)