The hubs
Ida Damen; Steven Vos; Carine Lallemand
Tunneling a crosstown highway
Nicole E.H. Stappers; Jasper Schipperijn; Stef P.J. Kremers; Marleen P.M. Bekker; Maria W.J. Jansen; Nanne K. de Vries; Dave H.H. Van Kann (Docent)
Longitudinal perspectives on children’s physical activity patterns
Anoek Adank; Dave van Kann; Teun Remmers; Stef Kremers; Steven Vos
Gezond Kindcentrum in Beweging (methodiek)
Dave Van Kann; Evelien Backx; Anoek Adank; Tess de Kok; Steven Vos (Lector)
Effectiveness of a lesson study intervention on teacher behaviour and student motivation in physical education lessons
Lars Borghouts; Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Bregje van Dijk-van Eijck; Sara Laurijssens; Teun Remmers; Leen Haerens
Promoting instructional alignment in physical education teacher education
Ann MacPhail; Deborah Tannehill; Petter Leirhaug; Lars Borghouts
Lerend en onderzoekend samenwerken in professionele werkplaatsen
Petra Swennenhuis (Onderzoeker); Sofie Moresi (Onderzoeker); Michel Duinkerke (Onderzoeker); Jeroen Bovens (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Onderzoeker); Miranda Snoeren (Lector)
Aesthetic of friction for exercising motivation
Alynne de Haan; Daphne Menheere; Steven Vos; Carine Lallemand
Wat amateurs kunnen leren van professionals
Martin van Dijk; Laurens ten Dam; Frank Kwanten; Maarten van Kooij
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos