Collectief leren en de rol van de schoolleider: verbinden van schoolontwikkeling en professionalisering
I. Heijmen-Versteegen (Docent); Eric Verbiest (Lector); C. Teurlings; W. Uphoff (Docent); A. Bakx (Lector); A. Grootswagers (Docent); Th. Jongen; E. Ansems
Persoonlijkheid en leerstijlkenmerken
Cyrille van Bragt (Docent); Johan van der Sanden (Lector); Anouke Bakx (Lector); Marcel Croon
Collective learning in schools described: building collective learning capacity
Uphoff (Docent); T. Jongen; Eric Verbiest (Lector); E. Ansems; C. Teurlings; Heijmen-Versteegen (Docent); A. Bakx (Lector); A. Grootswagers (Docent)
De ontwikkeling van het werkconcept van aspirant-leraren
Peter Teune (Lector); Cris van Osch; Johan van der Sanden
Op weg naar competentiegericht opleiden
Dr. P.J. Teune (Lector)
Actieve aarde
Drs Wout Lentjes; Hans Palings; Dr Peter Teune (Lector); Drs Theo Savelkouls; Drs Maarten Terlingen
The role of students' characteristics in the development of social-communicative competencies
A.W.E.A. Bakx (Lector)
Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding
Drs Ingrid van der Pluym (Docent); Dr Peter Teune (Lector)
De relatie tussen kenmerken van de opleidingsschool en de ontwikkeling van leraren-in-opleiding
Dr Peter Teune (Lector); Johan van der Sanden; Drs Cris van Osch; Dr Peter van der Berg
Theorievorming competentiegericht leren en opleiden
A.W.E.A. Bakx (Lector); P.J. Teune (Lector)