Leraar worden? Onderzoek naar de zij-instroom in de lerarenopleidingen voor het voortgezet onderwijs
J. Imants; R. Pluijmen; S.M. Bolhuis (Lector)
Naar zelfstandig leren
Sanneke Bolhuis (Lector)
Hoe gaan docenten om met zelfstandig leren? Wat ze denken en doen. (Studiehuisreeks nummer 32)
S.M. Bolhuis (Lector)
Leertheoretische visie
S.M. Bolhuis (Lector); R.J. Simons; J. Onstenk
Het onderwijs (weer) in? Onderzoek naar herintrederstrajecten t.b.v. het voortgezet onderwijs
S.M. Bolhuis (Lector)
Analyse van de Opleiding Bovenschools Management voor het Primair Onderwijs
P. Sleegers; S.M. Bolhuis (Lector); R. van den Berg; A. Pelkmans
Leren op de werkplek
Sanneke Bolhuis (Lector); Anja Doornbos
Leren en werken
R.S. Simons; S.M. Bolhuis (Lector)
Naar meer procesgericht onderwijs: hoe kunnen docenten hun leerlingen leren leren?
S.M. Bolhuis (Lector)
Procesgericht onderwijs in het studiehuis
S.M. Bolhuis (Lector); C. Kluvers