Towards a system for allocated peer tutoring via instant messaging.
Prof. dr. Peter Sloep (Lector); Drs. Gijs de Bakker (Docent); Prof. dr. Wim Jochems (Docent)
Automatisch toegewezen peer-begeleiding via instant messaging (Dutch).
prof. dr. Wim Jochems (Docent); prof. dr. Peter Sloep (Lector); drs. Gijs de Bakker (Docent)
Students and instant messaging: a survey of current use and demands for higher education.
prof. dr. W. Jochems (Docent); dr. P. Sloep (Lector); MA G. de Bakker (Docent)
Studenten in het hoger onderwijs en instant messaging: een onderzoek naar gebruik en wensen voor educatie.
drs. G. de Bakker (Docent); dr. P. Sloep (Lector); prof. dr. W. Jochems (Docent)
Onderwijsmodellen : De overdraagbaarheid van de didactische structuur van een complex leerobject; een case study
Peter Sloep (Lector); Sybilla Poortman (Lid Lectoraat)
De les begint: mobieltjes aan!
dr. P.A.M. Kommers (Lector)
Mind tools contributing to an ICT-rich learning environment for technology education en primary schools
Lou A.M.P. Slangen (Lid Lectoraat); Peter B. Sloep (Lector)
The Language of Flexible Reuse; Reuse, Portability and Interoperability of Learning Content or Why an Educational Modelling Language
P.B. Sloep (Lector)
Conceptual framework for Europe's future knowledge services
Jan van Bruggen (Lector); Pierre Gorissen; Eric Kluijfhout; Rene van Es; Rob Koper
Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
P.B. Sloep (Lector)