The relationship between critical thinking skills and self efficacy beliefs in mental health nurses
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
The development and validation of a five factor model of sources of self-efficacy in clinical nursing education
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Dr. Johan Braeken; Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Kritisch denken als onderscheid
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Intuitie versus rationaliteit
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Het dwaalspoor van de goede keuze
Drs. Tom Luken (Lector)
Kiezen of binden? De rol van binding en studieloopbaanbegeleiding bij het verbeteren van studierendement
Tom Luken (Lector)
Testwijzer voor professionals: leidraad testkeuze en testgebruik voor adviseurs in HRM, onderwijs en loopbaanbegeleiding.
Tom Luken (Lector); Ellen Woudenberg
The (im)possibility of new learning and selfdirection.
Tom Luken (Lector)
Hoe meetbaar zijn competenties?
T.P. Luken (Lector)