Professioneel leren met impact
Willem Maurits (Docent); Maud Slaats (Docent)
Een instrument om een leernetwerk te typeren
dr.ir. Quinta Kools (Lector); Rutger van de Sande (Lector); dr Tine Béneker (Lector); dr Bob Koster (Lector)
Bètadidactiek
dr. Rutger van de Sande (Lector)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Wat werkt? Evaluatie van maatregelen van het Hooghuis in het project talentencampus.
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Collaborative learning in a culturally diverse secondary vocational education
Dr. Rutger van de Sande (Lector); Drs. Kennedy Aquilino Tielman (Docent); Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Perry den Brok
Onderzoek door docenten (in opleiding): wat levert het op?
dr. Rutger van de Sande (Lector)
You've got Talent. Onderzoek naar het project talentencampus in het Hooghuis en ROC de Leijgraaf
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Onderwijsinnovatie en empowerment van leerlingen
dr. Rutger van de Sande (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Competentiegerichtheid en scheikunde leren: over metacognitieve opvattingen, leerresultaten en leeractiviteiten
Dr. Rutger A.W. van de Sande (Lector)