Innovatieparadox in het Beroepsonderwijs : tegelijk wel en niet willen vernieuwen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Vijf experts delen hun kennis met schoolleiders : vijf masterclasses voor schoolleiders in het vmbo en praktijkonderwijs
Dr. Joop Swieringa; Prof. dr. Peter Sleegers; Drs. Arjan Dieleman; Dr. Cees Sprenger; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Hoe kennisproductief kunnen lectoren zijn? : interview met Ruud Klarus
Ruud Klarus; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Zonder engagement geen innovatie
Dr. Jan Geurts (Lector)
Herontwerp beroepsonderwijs : een strijdtoneel
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Samenwerking in ontwikkeling
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Het verantwoordelijkheidsdilemma in het beroepsonderwijs
Dr. Frans Meijers (Lector)
Beroepsvorming als richtsnoer voor herontwerp HTNO
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector); Dr. Frans Meijers (Lector)
Kwalificatiestructuur moet af van koninklijke weg : kenniseconomie vraagt om meer regionale interactie betrokken partijen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Kwalificatiestructuur heeft kostenopdrijvend effect : kwantitatieve benadering kwalificaties
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)