Adaptive governance by community based organisations
J. Fransen; B. (Beatrice) Hati; Harrison Kioko Simon; N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Reclaiming the city from an urban vitalism perspective critically reflecting smart, inclusive, resilient and sustainable just city labels.
J. (José) Nederhand; F. (Flor) Avelino; I. (Isabel) Awad; P. (Petra) de Jong; M. (Michael) Duijn; J. (Jurian) Edelenbos; J. (Jiska) Engelbert; J. Fransen; M. (Maria) Schiller; N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Queerphobia in Kenya
L. Lise Woensdregt; N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Experiments in empowerment
A. (Anick) Vollebergh; N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Eindrapportage Project 8
Birgit Pfeifer; L.J.F. (Laurence) Guérin; N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Inclusieve participatie in het onderwijs
Laurence Guérin (Lector); Naomi van Stapele (Lector)
Inclusive education
N. (Naomi) van Stapele (Lector)
Ongedocumenteerd en 18, reden tot een feestje?
Wendy Guns; Ruben Boers (Lid Lectoraat); N. (Naomi) van Stapele (Lector); Janine Janssen (Lector)
Waarom kunnen ze niet gewoon slachtoffer zijn?
Ruben Boers (Lid Lectoraat)
Studenten voor educatie
Centre of Expertise Global & Inclusive Learning The Hague University of Applied Sciences