Talenten en Opbrengsten
Hans Bakker (Lector); Jan Kaldeway (Lid Lectoraat); Gert-Jan Veerman (Lid Lectoraat); Derjan Havinga - Heijs (Lid Lectoraat)
Werken aan persoonlijkheid
Hans Bakker (Lector); Hilbertine Bos
De kracht van de leerkracht met het Process Communication Model
Hans Bakker (Lector)
Het kind als toetssteen van het schoolsysteem
Dorian de Haan; Hans Bakker (Lector)
De kritische beroepssituaties in het curriculum van de Lerarenopleiding Basisonderwijs, Christelijke Hogeschool Ede.
Hans Bakker (Lector); Derjan Havinga - Heijs (Lid Lectoraat); Jan Kaldeway (Lid Lectoraat); Gert-Jan Veerman (Lid Lectoraat)
Proces Communicatie Model (PCM) en SI (sensorische informatieverwerking), een waardevolle combinatie voor leerkrachten!
Derjan Havinga - Heijs
Het kind als toetssteen van het schoolsysteem
Hans Bakker (Lector); Dorian de Haan
Zonder relatie geen prestatie
Hans Bakker (Lector); Hilbertine Bos
Leerstijlen en leerinhouden
Jan Kaldeway (Associate Lector)
Leesgesprekken
M. Zaat; J. Prenger; Derjan Havinga - Heijs (Lid Lectoraat)