Overgang van Oekraïense kinderen van de tijdelijke onderwijsvoorziening naar regulier onderwijs in Barneveld
Mariska van Riezen (Lid Lectoraat); Gert-Jan Veerman (Lector)
Praktijkvoorbeeld: Samen werken aan meer inclusieve en diverse lerarenopleidingen
Gert-Jan Veerman (Lector); Anje Ros
Motivatie van pabostudenten voor het doen van onderzoek
Jan Kaldeway (Associate Lector); Gert-Jan Veerman (Lector); Jan Willem Chevalking (Lid Lectoraat)
Exploring the concept of school belonging
Kylie Alink; Eddie Denessen; Gert-Jan Veerman (Lector); Sabine Severiens
Bouwen aan inclusieve en diverse lerarenteams
Anje Ros (Lector); Gert-Jan Veerman (Lector)
Conditions for cultural belonging among youth of immigrant descent in Germany, the Netherlands, Sweden and the United Kingdom
Gert-Jan Veerman (Lector); Boris Heizmann; Maja K. Schachner
Beleidsimplicaties bij tegenstrijdige onderzoeksuitkomsten
Gert-Jan Veerman (Lector)
Grenzen tussen sociale cohesie en individualiteit
Gert-Jan Veerman (Lector)
Aan de slag met sociale cohesie in het klaslokaal
Gert-Jan Veerman (Lector)
Pasen in de klas
Anneke Meester-van Laar (Onderzoeker); Wim Dekker (Lector); Sake Stoppels (Lector); Gert-Jan Veerman (Lector)