Het andere verhaal; narratieve wegen in contextuele hulpverlening
Kees Verduijn (Lid Lectoraat); Albert van Dieren (Lid Lectoraat)
‘Het is toch wel heel fijn dat je met iemand kan praten’
Ellen Aanen-Zilvold (Lid Lectoraat); Jeanet Oosterhuis (Lid Lectoraat)
Evaluating Effect Moderators in Cognitive Versus Behavioral Based CBT-Modules and Sequences Towards Preventing Adolescent Depression
Marieke van den Heuvel (Lid Lectoraat); Denise Bodden; Filip Smit; Yvonne Stikkelbroek; Rutger Engels
Structurele preventieve aanpak van depressies bij jongeren hard nodig
Marieke Boone - van den Heuvel (Lid Lectoraat)
Betrouwbaar partnerschap tussen religieuze organisaties en lokaal bestuur
Maria Jonker (Lid Lectoraat); Annemieke Pungu-Wibbelink (Lid Lectoraat); Robert van Putten (Lector); Geert Jan Spijker (Lid Lectoraat)
Open Dialogue: A case study on the influence of sharing or withholding reflections during a network meeting
Albert van Dieren (Lid Lectoraat); Corine Clavero (Lid Lectoraat)
Onderzoeksrapport Onafhankelijke Inwonersondersteuning in Ede
Corine Clavero (Lid Lectoraat); Wim Dekker (Lector)
Rapport monitoring webinar en trainingstraject
Marieke van den Heuvel (Onderzoeker); Elma Hilbrink (Onderzoeker)
Ertoe doen
Wim Dekker (Lector); Daniëlle van de Koot - Dees (Associate Lector); Jaap van der Meiden (Lid Lectoraat); Martine Noordegraaf (Lector); Gert Vierwind (Lid Lectoraat)
Onderzoek naar de inzet van ervaringsdeskundige ouders als buddy’s in het onderwijs
Wim Dekker (Lector); Ellen Aanen-Zilvold (Onderzoeker)