Acquiring problem-solving skills in higher education: Sequencing and self-regulated learning from examples and problems
Milou van Harsel
Enhancing students’ critical thinking skills
L.M. van Peppen; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; Eva M. Janssen; T. van Gog
Kritisch leren denken
P.P.J.L. Verkoeijen; Marion Tillema; Janneke Nobelen; S. Kolenbrander; I. Hartel; Anita Heijltjes; Mariette Vissers - Michielsen
Effectieve leerstrategieën: wat zijn dit en hoe leer je ze aan?
P.P.J.L. Verkoeijen
Instructing students on effective sequences of examples and problems
Milou van Harsel; Vincent Hoogerheide; P.P.J.L. Verkoeijen; T. van Gog
Studenten leren kritisch te denken begint bij de docent
Eva M. Janssen; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; T. van Gog
Comparing Formative and Summative Cumulative Assessment: Two Field Experiments in an Applied University Engineering Course.
A.W.J.P. den Boer (Onderzoeker); P.P.J.L. Verkoeijen (Lector); Anita Heijltjes
Psychometric properties of the short-form CART
Marion Tillema; S. Bouwmeester; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes
Supporting the self-regulated use of retrieval practice
Marloes Broeren; Anita Heijltjes; P.P.J.L. Verkoeijen; Guus Smeets; Lidia Arends
Kritisch denken doceren in het hoger onderwijs
Eva M. Janssen