Leren dansen in de regen: een dramatherapeutisch werkmodel voor volwassenen in de herstelfase van kanker
K. Maat (Student); Roos Vallentin (Begeleider)
Objects in the rear view mirror may appear closer then they are
Roos Vallentin (Begeleider); J.H.M.G. Penders (Student)
De verborgen krachten van muziek
E.L.J. Houtackers (Student); J. Tissen (Begeleider)
Wees de held van je eigen verhaal
P.E. Bakker (Student); Jaap Welten (Begeleider)
Beperkt de interactie in: dramatherapeutische roltraining bij fysiek beperkte adolescenten met interactieproblemen
Jaap Welten (Begeleider); P.A. Jonker (Student)
Actions speaklouder than words: non-reflectieve muziektherapie bij een cliënt met een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis
Harry van den Born (Begeleider); Tom Enders (Student)
Zing voor je leven!: een muziektherapeutisch onderzoek naar de bei¨nvloeding van eenzaamheidsgevoelens bij ouderen
Juliane Tissen (Begeleider); D.A. Brüning (Student)
Gezien worden: de danstherapeutische techniek spiegelen in de Justitiële Jeugd Inrichting en Gesloten Jeugdzorg
Ina van Keulen (Begeleider); Silke Loenen (Student)
Vertrouw op je lichaam, het weet al de weg: authentic movement als supervisiemethode
Simone Kleinlooh (Begeleider); H. Schmidt (Student)
Stilstaan bij zorgen en loslaten, Ouders in beweging
J.C.E. Bosschaerts (Student); Christina van Kempen (Begeleider)