Waarin verschillen historici als het aankomt op de sociaaleconomische positie van de vrouw in de periode 1400 tot 1800?
Matthias de Groot (Student)
Studievaardigheden : afstudeeronderzoek
Judith Kiss (Student)
Het heden verklaart?
Jonathan Kers (Student); Esther Arrindell (Begeleider); Anton Dorrestijn (Begeleider)
Over de gewilligheid van beulen: een historiografische verdieping in het Holocaust-debat zoals in 1996 begonnen omtrent de visies van C. Browning en D. Goldhagen. Ook: de visie van Hannah Arendt.
Rick Slagers (Student); Menze Poortman (Begeleider)
Determinerende geschiedenistoetsen voor havo/vwo in de brugklas van het Nuborgh College Lambert Franckens
Willem Vegt, van der (Begeleider); Lucas Tuinman (Student)
Implementatie van de 21st century skills
Ruben Denekamp (Student)
Socrative
Joop de Vries (Begeleider); Bart-Jan van Kleef (Student)
De inzet van de iPad bij het laten leren van leerlingen in leerjaar 1 van het Hondsrug College in Emmen
J.E. Volders (Begeleider); Marjolein Elzen (Student)