Dynamisch testen bij kinderen in de logopedie
Laura Groot (Student); L. Fransen (Begeleider); Lonneke Kuiper (Student); Kim van den Hurk (Student); E. de Haan (Begeleider)
Het imago van de logopedie onder huisartsen in Nederland
S. Leenen (Student); M. Pertijs (Begeleider); P.J.G. Stappers (Student); L. Fransen (Begeleider); A. Noppers (Student)
Woordfrequentie-effect bij gezonde volwassenen op de Boston Benoem Taak (BBT)
Lydeke Fransen (Begeleider); Esmee Rost (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Lisa van den Kieboom (Student); Yaelle Fransen (Student)
Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Else de Haan (Begeleider); Sandy Wempe (Student); Marissa van der Post (Student); Leonoor Oonk (Begeleider); Suzanne Jansen-Smit (Begeleider)
De effectiviteit van het Viertaktmodel voor de passieve woordenschatuitbreiding van kinderen in groep 7 en 8 in het cluster 2 onderwijs
Anouk den Broeder (Student); Elly Strik; Nadia Oustou (Student); Ilvi Blessenaar (Begeleider); Gerda Bruinsma (Begeleider)
De opinies in Nederland ten aanzien van stotteren
K.D. Pols (Student); I.T. Rietveld (Student); M.A.J. Pertijs (Begeleider); K.H.J. Schol (Student); S.E. Noordeloos (Student)
Het Viertaktmodel in cluster-2 onderwijs
Tijmen Groot (Begeleider); Jolien Uijenkruijer (Student); Mark Pertijs (Begeleider); Kiki Vinke (Student); Daniëlle van der Schoot (Student)
Afasietherapie gericht op activiteiten- en participatieniveau
Nicole ter Wal; Wencke Dirksen (Student); Marloes Veldkamp (Begeleider); Myriam van der Lugt (Student); Aukje Riphagen (Student)
Beschrijvend onderzoek naar het ondersteunen van cliënten met stem- en verstaanbaarheidsklachten in het uitvoeren van huiswerkopdrachten
Patricia van Nuland (Student); Else de Haan (Begeleider); Leonoor Oonk (Begeleider); Sandy Wempe (Student); Suzanne Jansen-Spit (Begeleider); Marissa van der Post (Student)
Behandel- en begeleidingsmogelijkheden bij kinderen met problemen in de pragmatiek in combinatie met sociaal-emotionele en/of gedragsproblemen
Laura Vannes (Student); Pauline Diender (Student); Mieke Beers (Begeleider); Roos Hammer (Student); Sanne Bakering (Student); Else de Haan (Begeleider)