Kwalitatief onderzoek naar ervaringen van logopedisten over hun betrokkenheid rondom probleemgedrag bij volwassenen met een verstandelijke beperking
Lidia Veurink - van Veen (Student)
Digital health als onderdeel van reablement in de geriatrische revalidatiezorg (GRZ); dé oplossing voor de zorgkloof?
Marlinde Boonstra (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Revalideren is leren
Wouter de Vries (Student)
Een student-run clinic in het Wiebenga-complex.
Jitske Lanting (Student)
Winnares Crux Prijs voor het beste afstudeerproject van het studiejaar 2021- 2022 van de opleiding LogopedieHet Dutch Position Statement Kinderen met Luisterproblemen in het werkveld van de vrijgevestigde logopedist: de fasen voorafgaand aan de implementatie
Julia van Ederen (Student)
Winnares Crux Prijs voor het beste afstudeerproject van het studiejaar 2020 - 2021 van de opleiding LogopedieSignaleren op afstand met zorgtechnologie
Anne Marg Bakker (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de behoeften van leerkrachten in het schakelonderwijs, ten aanzien van de taalondersteuning van NT2-leerlingen.
Tess Huizing (Student); Marlies Oegema (Begeleider)
TOS: miskend in het mbo? Onderzoek naar ervaringen van docenten Nederlands in het middelbaar beroepsonderwijs met taalontwikkelingsstoornissen bij studenten.
Inge Zomer (Student); Margot Bochane (Begeleider)
Afasie: 'taalspel' voor het leven
Erica Revet (Student); Anna Hüttmann (Begeleider)
Eet-/drinkproblemen volgens de PediEAT-NL bij prematuriteit, aangeboren hartafwijkingen en gedragsproblemen
Tirza van Dokkum (Student); Katrien Colman (Begeleider)
Genomineerd voor de Crux Academieprijs