Hoe kan de schoolmaatschappelijk werker leerlingen uit groep 8, van basisschool X ondersteunen bij het voorkomen van stress in de periode van de Eindtoets?
Sanne Meeuwis (Student); Lily van den Dobbelsteen (Begeleider)
Motiveert inzicht mij om te herstellen?
Mark Nuwenhoud (Student); Lydia van Dinteren (Begeleider)
Naastenparticipatie
Melanie Ploegmakers (Student); Hanneke Claassens (Begeleider)
Hoe kan de sociaal agoog bij SOLK cliënten, waarbij sprake is van verminderd/beschadigd vertrouwen in de hulpverlening, een behandelrelatie op basis van vertrouwen ontwikkelen?
Laura van der Leest - Brugel (Student); Hanneke Claassens (Begeleider)
Openheid in geslotenheid
Zoï Paulissen (Student); Lydia van Dinteren (Begeleider)
Het verbeteren van de samenwerkingsrelatie in het gedwongen kader van de jeugdzorg
Niels Schweren (Student); Lily van den Dobbelsteen (Begeleider)
Het optimaliseren van de samenwerking tussen begeleiders en ouders binnen Instelling X
Linda Lioen (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Maria Stortelder (Begeleider)
De wegloopproblematiek
Wiep Michielse (Student); Prehba Dir (Begeleider)
Interprofessioneel samenwerken in de sociale beroepspraktijk
Frans van Mil (Docent); Audrey Janssen-Seezink (Begeleider)
Op weg terug naar school
Esther Bouwmans (Student); Koen van Zeeland (Begeleider); Nard Brulot (Begeleider)