Levend verlies, blijvend verdriet
Stan Coopmans (Student); Thea van der Steeg-Hamoen (Begeleider)
Zelfredzaamheid stimuleren bij het autisme spectrum stoornis
Yannic Bloks (Student); Prehba Dir
Onderzoek naar de samenhang tussen prestatiedruk, veroorzaakt door sociale media en eenzaamheid onder jongeren in de leeftijd van 14 tot en met 23 jaar oud
Amy van Bogget (Student); Prehba Dir (Begeleider)
Vrijwiligers, de nieuwe hulpverlening
Tessa van Merrienboer (Student); Annemarie Welten (Begeleider)
Personen met verward gedrag doen er toe!
Fleur Roelen (Student); Thea van der Steeg (Begeleider)
Van #MeToo naar #WatNu?
Francheska Albertina (Student); Peter van Zilfhout (Begeleider)
Een kwalitatief onderzoek naar de kwaliteit van leven in de langdurige forensische psychiatrische zorg
Bram Canton (Student); Mariëlle Verhagen (Begeleider)
Motiveert inzicht mij om te herstellen?
Mark Nuwenhoud (Student); Lydia van Dinteren (Begeleider)
Naastenparticipatie
Melanie Ploegmakers (Student); Hanneke Claassens (Begeleider)
Hoe kan de sociaal agoog bij SOLK cliënten, waarbij sprake is van verminderd/beschadigd vertrouwen in de hulpverlening, een behandelrelatie op basis van vertrouwen ontwikkelen?
Laura van der Leest - Brugel (Student); Hanneke Claassens (Begeleider)