De sprong naar vervolgonderwijs
Martijn Damen (Student); Astrid Lindenburg (Begeleider)
De kracht van groepsdynamiek
Jolien Dur (Student); Tineke Alphen (Begeleider)
Een visueel stappenplan zorgt ervoor dat het kind weer aan de slag kan
Marlou Thelen (Student); Caty Counotte (Begeleider)
De stap van speciaal onderwijs naar regulier onderwijs...gewoon speciaal
Gabri Reijnen (Student); Karin Diemel (Begeleider)
Juf, ze begrijpen mij niet
Laura Kuis (Student); Elle van Meurs (Begeleider)
Zullen we samen verder gaan
Linda Hoef (Student); Ilonka van der Sommen (Begeleider)
Slimme kleuters, leerkrachten en het TASC-model: een passende combinatie
Femke Sikkema (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Verandering? Hebben wij even geluk
Nanique Timmerman (Student); Thea Deckers (Begeleider)
Peilen en versterken van interactie in het reken-wiskundeonderwijs
Hilde Amse (Student); Angeline van der Kamp (Begeleider)
Spelbegeleiding interventies
Nadia Kansel (Student); Doreen Admiraal (Begeleider)