Puzzelen bij het overstappen van gepersonaliseerd leren naar regulier onderwijs
Hans Coumans (Student)
Jonge kinderen en omgaan met verlies
Melanie van den Berge (Student)
Een kwaliteitsvolle aanpak rond het studiekeuzeproces creëren in de tweede graad van het secundair onderwijs samen met het mentoren-, zorg- en coördinatieteam
Marianne Laermans (Student)
Het geven van groepsfeedback
Sylvie Bekkers (Student)
Een waarderend onderzoek naar de kansen van coöperatief leren
Patricia Kruize (Student)
Oplossingsgerichte studieloopbaangesprekken
Evelien van Peer (Student)
Leergebiedoverstijgende kerndoelen
Jordi Driessen (Student)
Het zijn soms gewoon puzzelstukjes
Neeltje van Baal (Student)
“Ik kan toch niks, dat ligt aan mijn autisme.”* Hoe wordt het inzetten van een nieuw klasuur dat zich richt op psycho-educatie en talentwerking met focus op zelfbeeld en zelfkennis voor leerlingen met ASS ervaren?
Sanne Van Noppen (Student)
Zelfregulatie bij leerlingen met (kenmerken van) autisme
Daniëlle Scharloo (Student)