Het is een moeilijke groep. Daar doe je (n)iets aan.
Hanneke Bezemer (Student); Wilbert Vonck (Begeleider)
Samen één om het kind heen
Marianne Polet (Student); Astrid Lindenburg (Begeleider)
Groepsplannen of planmatig werken? Wat werkt?
Marloes Rikken (Student); Wilma Klabbers (Begeleider)
Als ik leer hoe ik leer, leer ik meer
Angela Zandbergen (Student); Astrid Lindenburg (Begeleider)
Winnaar 10xBeter Onderzoeksprijs van Fontys 2019De eerste stap naar de verbetering van 'mijn' begrijpend leesonderwijs!
Karin van Diesen (Student); Frans van den Heuvel (Begeleider)
Schoolontwikkeling door coaching
Guusje Daanen (Student); Mariette Haasen (Begeleider)
Bevorderen van de egoveerkracht en egocontrole naar aanleiding van ZIEN!
Leonara Hamelink (Student); Ilonka van der Sommen (Begeleider)
Werken vanuit een growth mindset
Machteld Gorgels (Student); Klaas Jan Kuper (Begeleider)
Effect van schaalvragen op de ontwikkeling van professionele leergemeenschappen, gedeeld eigenaarschap en motivatie
Wesley Wouters (Student); Peter Laros (Begeleider)
Ik zie, ik hoor, ik voel...
Marjan Baetens (Student); Jan Schrurs (Begeleider)