Een verbetering van het pedagogisch klimaat
Redwane Bouttaouane (Student); Annemieke Weterings-Helmons (Begeleider)
Impulscontrole door stoer buitenspel bij kleuterjongens
Mirjam te Boekhorst (Student); Marjan de Wilt (Begeleider)
De leerkracht speelt mee!
Nioor Bus (Student); Astrid Westerbeek (Begeleider)
Bouwen aan de beste school voor onze studenten
Jolanda Smits (Student); Ariëtte Riezebos- de Groot (Begeleider)
Het Activerende Directe Instructiemodel en oplossingsgerichte begeleiding van docenten in het voortgezet onderwijs bij aanpassingen aan leerlingen met een taalontwikkelingsstoornis
Monica de Heer (Student); Frans Kemmeren (Begeleider)
Het bevorderen van het zelfstandig werken bij kleuters, binnen het basisonderwijs, door inzet van visuele werkschema's.
Esmee Koolen (Student); Carlos de Kleijn (Begeleider)
Contextsommen oplossen
Bennie Biesheuvel (Student); Wilbert Vonck (Begeleider)
Hoe kunnen we hoogbegaafde leerlingen in het VO herkennen.
Heleen Boellen (Student); Wilma Klabbers (Begeleider)
Een preventieve interventie in de brugklas: de EF-training
Jolien Steenman (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)
Naar een autismevriendelijke didactiek
Iris Westhoff (Student); Willem de Vlaming (Begeleider)