Leerlingen met schrijfmotorische achterstand startklaar maken voor het schrijven in groep 3
Marielle Versteeg (Student); Angeline van der Kamp (Begeleider)
De inzet van oplossingsgericht werken en collegiale consultatie in het voortgezet onderwijs voor docenten in de omgang met leerlingen met een hechtingsprobleem
Chériette Harmelen (Student); Astrid Lindenburg (Begeleider)
Samen Sterk Lezen
Ria van Dal (Student); John Jeninga (Begeleider)
Begaafde leerlingen elke dag laten leren
Annemieke van Erp (Student); Margie Voorzee (Begeleider)
De actieve kring
Ineke Bardoel (Student); Aleid Beets- Kessens (Begeleider)
Lerend spelen of een methodegebonden rekenles
Carla Engels (Student); Marie-José de Ridder (Begeleider)
Communiceren met ouders in het Integraal Kindcentrum
Ester de Bruijn (Student); Trees Das (Begeleider)
Educatief partnerschap
Danique van Leenen (Student); Frans Kemmeren (Begeleider)
Lezend rekenen...een kwestie van denken?1
Esther Bedeker (Student); Annemieke Weterings - Helmons (Begeleider)
L(h)ast van faalangst
Janne Hermans (Student); John Jeninga (Begeleider)