Leerkrachtvaardigheden en eigenaarschap
Nina Plompen-van der Wijst (Begeleider); Anne de Gier (Student)
Onderzoeksvragen stellen? Hoe dan?
Peggy van Zetten (Student); Julius Widlak (Begeleider)
Slimme kleuters!
Daphne van Lieshout (Student); Petra Moolenaar (Begeleider)
'Meester, waarom is aardrijkskunde zo moeilijk?'
Thomas Gaastra (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Integreren van onderzoekend omgevingsonderwijs binnen de wereldoriëntatie lessen
Marinda van der Lee (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Handschriftontwikkeling in groep 1/2/3
Tessa Gloudemans (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Spel- en bewegingsactiviteiten ter bevordering van de omgang met elkaar
Coen Aarts (Student); Annemie Reijnders (Begeleider); Tineke Meens (Begeleider)
Groepsdoorbrekend werken bij het thematisch onderwijs
Demi Hoevenaars (Student); Nina Plompen-van der Wijst (Begeleider)
Leerkrachtvaardigheden in het voorbereidend rekenonderwijs aan jonge kinderen.
Michelle Slegers (Student); Peter Smedts (Begeleider); Annigje Primowees (Begeleider)
Motivatie voor het memoriseren van tafelproducten bij hoogbegaafde leerlingen
Sjaïstha de Wolde (Student); Georges Ledoux (Begeleider); Vera Manders (Begeleider)