Rapportage in combinatie met eigenaarschap
Jill van Kessel (Student)
Spelend leren
Eefke van de Ven (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Ontwikkeling van leerlingen zichtbaar maken ten opzichte van het eigen leerdoel
Maud van Ballegooij (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Schrijven? Handschriftvaardigheid? Bevorderen? Hoe?
Merve Acar (Student); Mariken van Roosmalen-Noppen (Begeleider)
Begrijpend leesonderwijs
Rowbin Klerkx (Student); Renee Langens (Begeleider)
Leren leren
Anouk Kuijs (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Schrijfonderwijs binnen de procesgerichte aanpak
Anne Streur (Student); Birgit van Duinen (Begeleider)
Voor veel kennisproductie, gebruik de EDI-instructie!
Daphne Heesbeen (Student); Birgit van Duinen (Begeleider)
Opbrengstgericht werken met Snappet
Shanuska La Cruz (Student); Mariken van Roosmalen-Noppen (Begeleider)
Een praktijkgericht onderzoek naar samenwerken bij ontwikkelingsgericht leesonderwijs in groep 3-4-5
Anieck Engelen (Student); Hans van Doremalen (Begeleider); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)