‘Dit is toch geen gym?!’
Else van Wageningen (Student); Harold van der Werff (Begeleider)
‘Meester, speel je mee?’
Jacky van Houtert (Student); Marc Klaaijsen (Begeleider)
Spelen in de pauze?
Sven Timmerman (Student); Marijke Slotboom (Begeleider); Dave Van Kann (Begeleider)
Spel gecentreerd volleybal, motivatie verhogend?
Mark Becholz (Student); Joost Oomen (Begeleider); Marc Klaaijsen (Begeleider)
Motiverend beoordelen
Kim Goverde (Student); Tineke Wulms (Begeleider)
Onderzoek naar motiverend beoordelen
Bo Hermanussen (Student); Tineke Wulms (Begeleider)
Motivatieverandering door homogene groepsindeling binnen spelonderwijs
Yori van de Schans (Student); Astrid Cevaal (Begeleider)
Zelfstandig te werk! Ja fijn…… Denk ik?
Joey van Rumund (Student); Florieke Mulders (Begeleider)
Is implicieet leren een hype?
Robin Breuer (Student); Nathalie Thijssen (Begeleider); Irene Wijffels (Begeleider)
Competentiegevoel beïnvloeden door toepassing impliciet leren
Rico Németh (Student); Brenda Cervenka (Begeleider)