Mens en maatschappij en de doorlopende leerlijn voor het vak geschiedenis
Peter Augustin (Begeleider); Nick Meulenberg (Student)
De botsing tussen de Westerse en de islamitische wereld bij vwo 3
Jelle Hunen (Student); Peter Augustin (Begeleider)
Het verhaal centraal
Jules Ramakers (Student); Thijs Vugt van (Begeleider)
Bronneninterpretatie door leerlingen op het Trevianum
Bjorn Stoffels (Student); Maurice Heemels (Begeleider)
Op zoek naar de meerwaarde van historische speelfilms in de geschiedenisles
Jos Meuwissen (Begeleider); Han Beyer (Student)
De Bokkenrijders en mythevorming
Jos Meuwissen (Begeleider); Thijs Vugt van (Begeleider); Roy Driessen (Student)
Het verklaren en beeldvormen, als wezenlijke onderdelen van historisch denken.
Jos Meuwissen (Begeleider); Lisanne Kickken (Student)
Met plezier naar de les!
Reggie Berkers (Begeleider); Claudy Adriaens (Student); Arjan Endeman (Begeleider)
Motivatie op het VMBO
Peter Augustin (Begeleider); Niels Bun van (Student)
Multicultureel onderwijs in de geschiedenisles
Juliëtte Gallas (Student); Peter Augustin (Begeleider)