Is reflecteren te leren?
Daan Gras (Student); F.M. Jacobs (Begeleider); A.F.T. Luderus (Begeleider); Manouk Vernij (Student)
Project 2SUR5, een aanval tegen schooluitval
Sander Schuttevaar (Student); Remco Gronsveld (Student); A.M.H. de Witte (Begeleider); F.M. Jacobs (Begeleider)
Liever lui dan moe
Yordi Hoogervorst (Student); Patrick Piket (Student); J.J.A.A.M. Hoeboer (Begeleider)
Gamen in het bewegingsonderwijs
Thijs Hulst (Student); Raynaldo Visser (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)
De relatie tussen sportverleden en huidige sportdeelname
Auke Hobijn (Student); Jasper Bouwer (Student); P.J. van Gastel (Begeleider); Gerben Pels (Student)
De relatie tussen cognitie en veldpositie
M.W. Bosman (Begeleider); A.M.H, de Witte (Begeleider); Mike Eenkhoorn (Student)
Verschil in sportmotieven tussen een 1e en 3e wereldland
Henk Mulder (Begeleider); Jolien van Velzen (Student); Gijs Houdijk (Begeleider); Anouk van de Put (Student)
Bewegers het licht laten zien:
M. Krijger-Hombergen (Begeleider); A.M.H. de Witte (Begeleider); Patty Burgman (Student); Vanya Vermuyten (Student)
Hoe zijn de coaches van DSV Concordia D1 en B2 al lerend gekomen tot het niveau wat ze nu hebben, tegen de achtergrond van het geven van informatie aan de sporters?
F.M. Jacobs (Begeleider); Evert Vrijhof (Student); Luuk van de Kop (Student)
Gymzaal van de Toekomst
Nene van Essen (Student); Tess Ouwerkerk (Student); P.J. van Gastel (Begeleider)